KİMLERDENMİŞ?

Bu blog, iki yakın arkadaşın ortaklığı ile seneler önce oluşturuldu, ancak evlilikler, doğumlar, ayrılıklar, yeni deneyimler derken, farklı bir yöne evrildi. Sonra da dendi ki, "ya biz bunu da denemişiz". O zaman neden insanlarla da paylaşmayalım? Her işte parmağı olan iki dostun yorumlarını, paylaşımlarını okuyacaksınız. Bi bakmadan geçmeyin :)

PAYLAŞALIM MI?

25 Aralık, 2019

GRİ SAÇ: GERÇEKTEN DEĞER Mİ?


     Çılgınlar gibi uzatmaya çalıştığım, ancak korkunç kısır bir süreçte takıldığım saçlarıma ya şekil verdirecektim, ya da boyatacaktım. Şekil verdirmek saça makas değmesi demekti, dolayısıyla her ne kadar KISALMASIN diye haykırsam da, kelaynak kuşu olarak kuförden çıkacağıma adım gibi emindim. Ama bilen bilir, bir dönem gelir ve biz kadınlar o saça mutlaka bir şeyler yaptırmak zorundayızdır. 

     Bir günlük bir pinterest turu, beni gri saça ikna etmeye yetmiş ve artmıştı bile. Saç rengim doğal olarak bal rengi olduğundan, açma işleminin saçımı diğer renklere göre fazla yıpratmayacağını düşünmem, sadece benim naifliğimden midir sayın okur?

     İşlemi adım adım anlatmaya başlıyorum. Griye tamamen boyamak saçlar uzadıkça diplerde çirkin bir görüntüye sebep olacağından dolayı gri ombre yaptırmaya karar verdim. Bunun için öncelikle saçlar tek tek ayrılarak açıcı ile birlikte paketleniyor. bu işlemin yapılması kısa saçta 2 saati buldu. paketlerin açılıp saçın ilaçlı suyla yıkanarak rengin sabitlenmesi sağlanıyor, saç yola yola taranıyor, üzerine mor şampuan ile yıkanıyor, merhaba gri saçlar:)

     Gri saçı korumak için yapılması gereken şey mutlaka ama mutlaka mor şampuan kullanmak. Ama bu mor şampuan saçı çılgınlar gibi kurutuyor. Dolayısıyla bu şampuanı 3 yıkamadan 1 inde kullanırsanız, hem kuruluktan fazla nasip almaz, hem de gri saçınızı muhafaza etmekte sorun yaşamazsınız.

    La bu mor şampuanı kullanmasam ne olur diye düşünüp 1 hafta boyunca normal şampuanla yıkadıktan sonra gördüm ki, bok sarısı sevmiyorsanız, kesinlikle kullanmanız gereken bir şeymiş bu mor şampuan:/ Eskiden saçımızı sarıya boyatır, kuaförden çıktığımız hali çok sever, ancak bir ay sonra turunculaşmaya başlayan sarılarla yaşamaya devam ederdik, nerden bileydik, mor şampuan, mavi şampuan daha icat edilmediydi o zamanlar, hep dutluktu...

   Bu yazıyı da 1 hafta 10 günlük fasılalarla yazıyorum ki, o arada saçım kökünden kurur da dökülürse, size gri saçı övüp hayatınızı karartmayayım.

      2 ay oldu toplamda gri saça kavuşalı. Şimdilik herhangi bir sorun yok, saç boyaya alıştıkça yumuşadı (dax supergro da baya iyi geldi), renk şampuan desteğiyle hala gri, hatta bazen mora çalmasını istersem saçımda sampuanı bekletiyorum, bir iki yıkama ile geçecek bir morluk oluyor saçta, uzadıkça dipler kötü görünmüyor (ombrenin gözünü seveyim), gri saça hep merakınız vardı ise, göze alınabilecek bir girişim olarak görebilirsiniz gönül rahatlığı ile. Neticede bir kızıl saç riski barındırmadığını rahatlıkla söyleyebilirim :)

   
Sevgiler!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML