KİMLERDENMİŞ?

Bu blog, iki yakın arkadaşın ortaklığı ile seneler önce oluşturuldu, ancak evlilikler, doğumlar, ayrılıklar, yeni deneyimler derken, farklı bir yöne evrildi. Sonra da dendi ki, "ya biz bunu da denemişiz". O zaman neden insanlarla da paylaşmayalım? Her işte parmağı olan iki dostun yorumlarını, paylaşımlarını okuyacaksınız. Bi bakmadan geçmeyin :)

PAYLAŞALIM MI?

15 Haziran, 2019

KALICI DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI: DR. MURAD RAPID COLLAGEN FOR LIPS


     Bazı yeryüzü hurileri var hani böyle, bir Angelina Jolie olsun, bir Emily Clark olsun. Tamam bütünüyle güzel kadınlar ama, o dudakları alın çıkartın kareden, aynı güzellik duruyor mu yerinde? Hah iste, durmuyor, durabilemez, mümkünatı yok yani. Hayır kıskanmıyorum, tamam son derece de sakinim.

     İnce dudaklarından muzdarip bir şahsiyet olarak da, en çok aynaya bakmadan ruj sürememe challenge der susarım. Çünkü benim için aniden çantasından çıkardığı ruju, dudaklarını tek hamlede bularak çatt diye sürebilen kadın olmuştur, dudakları vardır bir kere, daha ne olsundur. 

     Ama bir insana bu kadar kıskançlık da fazla yani. Ne kadar süre daha bu dudaklı canlıları kıskanacağım ben, dolgu yaptırsam ördek pozu vermeden durabilecek miyim, o dolgu eridiği zaman ya dudaklarım kaybolup giderse dehlizlerinde debelenirken, ya dedim neden olmasın? Dr. Murad yani bu,.bu da bende dudak çıkaramayacaksa daha da fazla çabanın anlamı yok. (Yüz yogasıyla dudaklarım kalınlaşır mı acaba diye diye çarpılıyordum uzak geçmiş zamanların birinde :/ ) 

      İnternetten deli dana gibi öncesi sonrası fotoğraflarını araştırdım önce. Yok anam. Yok. Fiyatı pahalı olduğundan mıdır, ülkemizde herkes baldudak tabir ettiğimiz kesimden midir, ya bu ülkede dudak yetmezliğinden muzdarip bir ben mi varımdır bilemedim. Kızım dedim iş başa düştü. Kendini feda edeceksin. Aldım arkadaşlar ben bu küçücük kutuyu indirimli haliyle 250 tl ye. Günde 5 defa sürdüm. Sizler için öncesi sonrası fotoğraflarını çektim, sonra fotoğraflara bakıp mutluluk gözyaşlarımı ortalığa saçarken, mazallah piyasadan çekerler falan diye yedek siparişimi de verdim. Bu da benim, dudaksız kız kardeşlerime kıyağım olsun, before and after fotoğraflardan 1 aylık değişimi görün, dolgu yerine daha tercih edilebilir bir yöntem olduğunu düşünüp kullanırsanız da öncesi sonrası fotoğraflarınızı ulaştırın ki, dudaksızlar familyasından bir kişinin daha eksilmesinde desteğimiz olsun :) öperim en dolgunundan!










Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML