KİMLERDENMİŞ?

Bu blog, iki yakın arkadaşın ortaklığı ile seneler önce oluşturuldu, ancak evlilikler, doğumlar, ayrılıklar, yeni deneyimler derken, farklı bir yöne evrildi. Sonra da dendi ki, "ya biz bunu da denemişiz". O zaman neden insanlarla da paylaşmayalım? Her işte parmağı olan iki dostun yorumlarını, paylaşımlarını okuyacaksınız. Bi bakmadan geçmeyin :)

PAYLAŞALIM MI?

24 Haziran, 2019

ÖLÜMSÜZLÜK DEĞİLSE BİLE YOLUNDA BİR ADIM: ELMA SİRKESİ!


elma sirkesinin faydaları nedir?
   
      Elma sirkesinin faydalarını artık bilmeyen yok. Ev temizliğinden gıda olarak tüketilmeye kadar geniş bir yelpazede kullanılan bu başka dünyalara ait sıvı, zorlasak ölümsüzlük yolundaki taşlardan biri olacak neredeyse (abartıyorsam n'olayım:)

     Bunu neden söylüyorum, çünkü elma sirkesinin hemen hiç kimse tarafından bilinmeyen, doktorumu bile şaşkınlık içinde bırakan bir etkisini bire bir yaşamış bir insanım. Kanıtım manıtım yok ama, baştan söyleyeyim, taaa 10 sene önce olmuş mevzuu, o zaman fotoğraf falan çekmek gelmemişti aklıma :/ Anlatıyorum.

     Bir sabah uyandığımda alt dudağımın ortasının hemen yanında bir şişlik görüyorum. uçukladı sanıyorum önce. Bir kaç gün bekliyorum, şişlik büyüyor, uçuk gibi de acımıyor, ellediğim zaman cıyt diye kayıyor elimin altından. Bir kaç gün sonra düğünüm var, fotoğraf çekilecek ve ben yamuk bir dudakla evde oturuyorum. Diyorum bu iş böyle olmayacak, bir doktora görüneyim ben. Gittiğim plastik cerrah, dudağımdaki şişliğin yağ bezesi olduğunu, ameliyatla alınması gerektiğini, ancak iz kalacağını söylüyor. Önümde iki seçeneğim var, düğün fotoğraflarımda yamuk dudaklı olmak ve dikişli olmak arasında gidip geliyorum. Bir yandan da söyleniyorum tabii "anasını satayım senin gibi yağ bezesinin de, senin de, çıktığın günün de, sana hücre sağlayan bağışıklık sistemimin de..." 

    Nerden aklıma geldi bilmiyorum, inanın hiç bir fikrim yok. Bir anlık delilik haliyle buzdolabını açıp yakıcı bir şeyler arıyorum. Elma sirkesi gözüme çarpıyor. Bir pamuğa bolca döküp yağ bezesinin üstüne bastırırken, küfürlerime devam ediyorum ağız dolusu. O pamuğu bezenin üzerinde bir on beş dakika falan tuttum bastırarak. Yandım, ama ne yanmak. Cayır cayır yanıyor dudağım, intikam alıyorum yağ bezesinden, yakıyorum diye sadistçe bir zevk alıyorum.

evde elma sirkesi yapmak
    Pamuğu kaldırıyorum on beş dakika sonra, yağ bezem yok. Önce "yok lan ordadır, kaymıştır" diye düşünüp bütün dudağımı tek tek parmaklarımla tarıyorum, yok. Sonra ikna olmayıp koşa koşa beni ameliyat edecek doktora gidiyorum. O da arıyor, yok. "Ne yaptın kızım sen bu bezeye?" diyor. "Valla hocam elma sirkesiyle giriştim sağlı sollu" diyorum, adam ikna olmuyor. Hemi de on beş dakikada demiyorum, adam yıllarca okumuş etmiş, bunu kaldıramaz. "Valla pek inanmadım ama, hadi bakalım, yok yağ bezesi" deyip eve kışkışlıyor beni.

     O zamanlar elma sirkesi şimdiki kadar meşhur değil. Dolayısıyla kime anlatsam deli muamelesi yapıyor bana. Şimdi elma sirkesi yağ bezesini eritir mi, elma sirkesi bağırsakları temizler mi, elma sirkesi ateş düşürür mü, yüze elma sirkesi sürülür mü diye Google amcayı arşınlıyorsunuz ya böyle, bana soracaksınız. En çok bana soracaksınız elma sirkesini :)

     O yağ bezesini erittiğini gördükten sonra çıkan sivilcelerimi kuruttum ben 1 dk içinde elma sirkesiyle. Sonra tonik olarak geceleri yüzümü onunla temizleyip yattım. Sabah bir bardak suyun içine bir kaşık koyup içtim, yağlarımı erittim. Saçlarım parlasın diye banyo suyuma koydum. Sonra çocuğum oldu, ateşini onunla düşürdüm. 

     Ölümsüzlüğü de ben bulacağım elma sirkesiyle, azmettim :)


 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML