KİMLERDENMİŞ?

Bu blog, iki yakın arkadaşın ortaklığı ile seneler önce oluşturuldu, ancak evlilikler, doğumlar, ayrılıklar, yeni deneyimler derken, farklı bir yöne evrildi. Sonra da dendi ki, "ya biz bunu da denemişiz". O zaman neden insanlarla da paylaşmayalım? Her işte parmağı olan iki dostun yorumlarını, paylaşımlarını okuyacaksınız. Bi bakmadan geçmeyin :)

PAYLAŞALIM MI?

05 Eylül, 2019

UZAMAYAN SAÇLAR, DENEMELER. UZATANI BULDUM MERAK ETMEYİN, YAZININ SONUNDA :)


     Upuzun saçlarını benim gibi kısacık kestirip sonra da pişman olan kadınların dünyası değil mi ya burası? Bir yanda da upuzun sağlıklı saçlarını savura savura dolaşanlar, Instagram' da saçları belinde olan muhteşem kadınlar, her yerde saç uzatma kürleri, bilmem kaç yüz tane saç uzattığı iddia edilen ürün...

     Bir kişi kaç farklı saç ürünü deneyebilir yahu? Hem maddi bir yük, hem de zaman mı yeter bunların hepsini denemeye :/ Bari dedim ben denediklerimi ve İŞE YARAYANI paylaşayım da, bir gariban kısa saç mağduru daha benim gibi bu çetrefilli yollarda telef olmasın.

     Öncelikle en merak edilenden ve denediklerim arasında en maliyetli olandan başlıyorum arkadaşlar.

DAX SUPERGRO

     Dax supergro, Gratislerde indirim dönemlerinde ortalama 50 TL gibi bir fiyata satılıyor. Büyük boy bir kutusu olduğu için çok uzun süre gidiyor. İçinde bir çok yağ ihtiva ettiği, bunların saç derisinden emilerek saçın uzamasında yardımcı olduğu söyleniyor. 3 ay boyunca haftada 3 gün (gün aşırı) kullandım. Saç diplerine çok çok az, parmak uçlarınızla sürüp 2-3 saat bekletmeniz lazım. Saçtan arındırmak ciddi sorun, saçı ıslatmadan şampuanı kafanıza boca edip 2-3 defa yıkadığınızda ancak çıkıyor. Ya da belki bir miktar kalması gerekiyordur uzatması için, bilemedim. Çalıştığım için işe yağlı saçlarla gitmeyi göze alamadım ben. Saçı besliyor mu, besliyor, ama uzatıyor mu? Ben 3 aylık haftada 3 günlük kullanımdan hiçbir fada görmedim, normalde uzama hızı neyse aynı hızda uzadı saçlarım. 


REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI

     Revox at kuyruğu şampuanını yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. Bu da içeriğinde saçı uzatan yağlar ihtiva eden bir şampuan, hatta o kadar ki, saçı yıkartken vücuda fazla değdirmemek gerektiğini, tüylenme yapabileceğini söylüyorlar. Baş aşağı yıkanabilenler eqlesin :/ Neyse, konumuza dönecek olursak, kokusu inanılmaz güzel, saçı inanılmaz güzel temizliyor ve bende elektriklenmeye son verdi. Uzatmada yine pek etkisini göremedim.


     Saç uzatmada dış etkenler olduğu kadar, beslenmenin de etkili olduğu söylenir. Bunları kullanırken bol bol çiğ fındık, badem, ceviz ve antep fıstığı tükettim. Bunları yemeseydim sanırım saçsın kalacakmışım, tövbe estafurullah saçlarım tepemde Cetric gibi kaldı böyle, kendime inanamadığım günler oldu :/

     Youtube kanallarını izleyip kafama soğan suyu boca ettim. Onun fotoğrafını koymuyorum, tiksinirsiniz:)

     Son olarak, bir takım forumlarda, bloglarda HİNT YAĞI nı duydum. Kaşlarım küsmüştü, kaş için kullanımında boşlukları doldurduğunu yazmışlardı. Arifoğlu soğuk sıkım yöntemi ile elde edilen hint yağını alıverdim, 15 TL gibi bir ücret ödedim. Damlalıklı, koşa şişe, kaşına sür, saçına sür. İlk kullanımı tamamen "olmaz yeaaa gene işe yaramaz" düşüncesiyle saç derime özensizce damlatıp, elimde kalanları da kaşlarıma sürerek yaptım. Yarım saat beklettim, sonra yıkandım.


OLDU sonunda oldu bimbambom :) Yahu bir kullanımda böyle bir etki eden yağ, 10 kullanımda rapunzele dönüştürür insanı. O kadar para saçmaya ne gerek varmış, kozmetik sektörü bizi baya bildiğin hayal kırıklığına uğratmak üzerine mi kurulmuş bilemiyorum ama, 15 tl lik bir şişe yağ, kaşlarımı birkaç gün içerisinde çıkmayan yerlerden bile fışkırttı, saçlarımın uzama hızını 2 katına çıkarttı.

     Demem o ki, denemeye sondan başlayın, deneme sıranızda Hint yağını ilk seçeneklere koyun.

     Iyyyy reklam gibi oldu, kendimden utandım. Reklam falan değil, sponsor yok, denediğim için marka verdim, diğer markaların yağlarının da aynı etkiyi göstereceğine şüphem yok :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML